نسرين كرارة تعلن إصابتها بالبهاق.. وشقيقها يدعمها: مفيش في حلاوتك
أعلنت نسرين كرارة شقيقة الفنان أمير كرارة عن إصابتها بالبهاق، مشيرة إلى حبها لهذا الإبتلاء.
نسرين كرارة تعلن إصابتها بالبهاق وشقيقها يدعمها
ونشرت نسرين كرارة صورة لها من خلالحسابها الرسمي عبر موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة إنستجرام، كتبت: بطلت أقاوم، تعاملت مع ابتلائي كأنه شخص.. حاولت معاه مرة، واتنين، وأكثر .. فشلت ويئست، جربت أتعود، وأقتنع ، وأصبر… وبرضه كنت برجع أضعف.
أضافت: دورت على أي نقطة قوة جوايا، وملاقيتش، لحد ما في يوم قررت ماحربوش .. قررت أحبه ، أختاره وأستفيد منه زي ما اتملك جزء كبير مني، وبدأت أفهم إن كل اللي ظاهر على جلدي كان بيكلمني… وبيعلمني، كأنه بيحكي عن كل اللي شفته من أول ما جيت الدنيا.
تابعت: كل بقعة كانت بتكبر، وكأنها بتتكلم بالنيابة عني، وبتقول كل حاجة مقدرتش أقولهارلحد ما حبيت ابتلائي ومبقتش عايزاه يمشي، عرفت إنه عمره ما كان اسمه ابتلاء.. كان اسمه نجاة.

وحرص شقيقها الفنان أمير كرارة على دعمها، حيث علق: هو انتي فيه فحلاوتك.


تعليقات